Macie mojego misiaka <3
No to tak dzisiaj byłyśmy na dworze z Martą <3 i postanowiliśmy,że zrobimy
sobie plaże więc ściągnełyśmy skarpetki i po
piasku chodziliśmy w piaskownicy xD
Taki jest tego efek że jestem chora ,a mama<3 nie rozumnie jak tak można ;)
Wczorajszy dzień spędzony u taty <3 nie zmarnował sie!!!
DziękiPriti że można z tobą pogadać o wszystki i jestem koksem <3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz