niedziela, 23 grudnia 2012

ŚWIĘTA !

Jeden z najwspanialszych a zarazem z najgorszych dni mojego życia -21grudnia- ostatnia klasowa wigila !
Ale oczywiście chłopaki musieli wymyśleć coś zboczonego (głupie balony)!Oczywiście jasełka były całkiem spoko i po tym jak każdy gadał że dobrze gram zastanawiam sie nad aktorstwem !


                                                              <3

środa, 19 grudnia 2012

Informatyka ^.^

Siemka ! Zastanawia mnie czy są osoby które nie lubią tego przedmiotu! Niestety kilka dziewczyn poszło na konkurs więc dupnie! Siemka Wandzi.wieks-lamo ty moja,Karola^.^ ! Chomciu zdrowiej szybko <3 ;*** ! Ogólnie późno kończe ale cóż! Powiem wam że naraze jest całkiem spoko,spoko ! Ostatni przyjechały do nasdziewczyny z wymiany !Zaczepiste są po prawej Lucy po lewej Bessie -KOCHAM WAS ^.^



                                             <3 <3 <3

sobota, 8 grudnia 2012

Czas nie leczy ran. Czas pomaga nas przerodzić smutek w tęsknotę.

Dzisiejszy dzień był zajebisty ^^ ! Poszłam z jaśkiem do MacDonalda (hahahhah...) ! Zaczeło sie od tego że jakieś dziewczyny śpiewały kolędy  z playbacku!Potem weszliśmy a w Mc sami  Japanie ! Jakieś dzieci oglądały nasze kurtki-SZCZEROŚĆ !A ptem pluliśmy lodem z Coli ! Ogułem polewka na całego !



                                                         ^_^

piątek, 7 grudnia 2012

A marzenia ? Marzenie są cudowne . ;*

Wiem,wiem miałam napisać w pon. ale ledwo wyrabiam ze samą szkołą ! W zeszłym tyg. była dyskoteka - przed nią sesyjka z Chomciem<3 ! Nie ma to jak dzień spędzony w rękawiczkach Jaśka/Dziękuuuuje;*
I co wam moge powiedzieć?

A marzenia ? Marzenie są cudowne . ;*
 


                                                  Rycie bani przed dyskoteką <3

wtorek, 27 listopada 2012

Spać!!!!!!

Mam dosyć wszystkiego ! Wstawiam tego posta bo Dżu mi każe >.<



                                                  z neta :P

sobota, 24 listopada 2012

:(

Jednego dnia jest oki ,a drugiego do bani!Napisze wam dokładnie w pon. :*



                                                      Moje z Dżu (stare z 23 lutego) <3 <3

czwartek, 22 listopada 2012

Thanks ......(6d)

Czegoś mi brakuje ? NIEEEE :* Uwielbiam wszystko tak jak jest ! Czasem jest źle - ale to chyba normalne :P Dzisiejszy Świetny wypad do kina na  ZMIERZCH cz.2 z Dżu. Spotkałam wielu ludzi ale oni są naj naj!Teraz mam marzenie przeżyć to wszystko jeszcze raz !Pozytywnie każdego dnia xD Siedzę i myśle że niedługo skończy się to co naj -6 klasa i najlepsi ludzie !Mam tyle wspomnień których nigdy nie zapomnę! Mam prośbę do wszystkich - DOSTRZESZ TO CO NAJWAŻNIEJSZE ZANIM  TO STRACISZ ! KOHAM WAS MOJE WARIATY <3 <3



   Podziwiam tych wszystkich ludzi , którzy większość czasu przebywają w moim towarzystwie za cierpliwość , wyrozumiałość i tak samo zrytą banie!!!
   








 

środa, 21 listopada 2012

Be happy !

Hej ! dzisiejszy dzień był fantastyczny , a to wszystko dzięki najfajniejszym ludziom.Czasem tracisz siły i po prostu masz ochotę umrzeć. Spokojnie po burzy zawsze nastaje tęcza./Julka
Zostawiam was z tą piosenką !DOBRANOC :*





                                              Kocham tą piosenkę <3

poniedziałek, 19 listopada 2012

Trolololo ! :*

Siemanko! Hura urodziny pani Ewy wyszły jak najbardziej !Tort był pyszny i wgl. Cieszę się że mam tak wspaniałą klase ! I wiem jedno taka druga nie znajdzie się nigdy ! KOCHAM WAS :*
"Podziwiam tych wszystkich ludzi , którzy większość czasu przebywają w moim towarzystwie za cierpliwość , wyrozumiałość i tak samo zrytą banie " :* <3 <3 <3 <3 <3







Takie moje z Wikesem <3 <3 <3
                    














środa, 14 listopada 2012

Kocham moją klase!Teraz trwają przygotowania do urodzin p.Ewy.MASAKRA!!!!!Łeb mi pęka jutro pisze zaległy sprawdzian z Histy i poprostu nie wyrabiam T.T





                                         To Jasiek tańczący Gangam style !







                                         A to moja siostrunia (Julcia<3) <3<3<3


A to Amy !Ta piosenka wyluzowuje <3



poniedziałek, 12 listopada 2012

Zdrowa ^.^

Masakra ! Prezpraszam że tak długo nie pisałam postów ale złapała mnie choroba !Gorączka była równa 39.Teraz jest lepiej !Jutro apel z okazji 11 listopada trzymajcie kciuki! Ato fota z kuzynem !

niedziela, 4 listopada 2012

Naleśniki:*

Dzisiejszy dzień ? Wspaniale ! Pożeranie naleśników u Wiki = GŁUPAWKA ^.^
Dzisiaj go nie widziałam ale też było git.






                                              Dzisiejszy Park z Wiką :*

sobota, 3 listopada 2012

Szaleństwo !


Dzisiejszy dzień ? Wspaniale ! Pożeranie naleśników u Wiki = GŁUPAWKA ^.^
Dzisiaj go nie widziałam ale też było git.



                                         






                                           






                                                           








Głupia MATMA !

Szkoła daje siwe znaki.Zaczynam coraz wcześniej wstawć w weekendy. Dopiero 13:20 a już tyle się wydarzyło!Później wam opowiem ze szczegółami . A teraz lecę odrabiać moją upragnioną matmę  T.T !
Do później :*






MASAKRA ! Jestem rozleniwiona - to pewnie przez ten długi weekend.Co u mnie ? A co u was ? Więc tak nażrłam się słonecznika z Martusią.I spotkałam go - chociaż rzadko się to dzieje !
DOBRANOC :*



piątek, 2 listopada 2012


Plusy pochmurnego, zimnego listopada? Ciepła herbata lepiej smakuje.    




 

PSY !





Tak na rozluźnienie !

Piąteczek :*


Jest piątek i mam wolne aż dziwne!Jednak uwielbiam takie dni.Przeglądam fejsa i dopracowuje  bloga. Mam nadziej że Hallowen dobrze wam minęło.U mnie było wspaniale oczywiście poprzez impre u Wki . Powiem wam że mam chyba najlepszych przyjaciół na świecie i mówię tu o całej klasie.
Miłych Świąt ! Pozdrawiam :*

Hejo...

W życiu nie chodzi o posiadanie samych dobrych kart, ale o umiejętne granie tymi które już masz w ręku.